Eagleshade interactive production house  

קמפיין הנרגילה הראשון בעולם

מלי לוי ואסי עזר (תושב חולון), מנחי התכנית אקזיט מובילים קמפיין של משרד הבריאות והאגודה למלחמה בסרטן למניעת עישון נרגילה בקרב צעירים. את הקמפיין מובילה הסיסמא : "אל תרמו את עצמכם – נרגילה זו סיגריה".

זהו הקמפיין הראשון בעולם הנלחם בתופעת עישון הנרגילה והקמפיין הראשון של מלי לוי ואסי עזר. הקמפיין עלה השבוע לקראת תום החופש הגדול במגוון ערוצי טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות. הקמפיין מורכב משני סרטונים בני 20 שניות כל אחד למשך כשלושה שבועות.

• בסרטון ראשון רואים בחלק הראשון את מלי לוי מתרחצת באמבטיה, מדברת למצלמה ואומרת "אם זה צהוב, כמו ברווז אמבטיה, עם קול של ברווז אמבטיה, עם מגע של ברווז אמבטיה – זה!!! ברווז אמבטיה!!!"

• בסרטון השני רואים את אסי עזר מביט מתוך מסך הטלוויזיה אל הצופים בבית ואומר "אם זה נדלק כמו טלוויזיה וזה כבה כמו טלוויזיה ואני נמצא בפנים – זו טלוויזיה!!!"

בחלקם השני של שני הסרטונים עולה קריין ושקופית סיום עם המסר: אם זה מסוכן כמו סיגריה, מרעיל כמו סיגריה, מזיק כמו סיגריה – זו סיגריה. אל תרמו את עצמכם, נרגילה זו סיגריה!!!

קרדיטים: הפקה בפועל – "ענני תקשורת", מפיקה מנדי מוריס, במאי אייל רונן, עריכה ברודקאסט. משרדי פרסום - "גלר נסיס Darcy" "ציבלין תקשורת צעירים".

 



קרדיטים
צור קשר
שאלות נפוצות
הרשם
טיפים
אודות האגודה